Alla inlägg den 20 juni 2013

SES

Av Alva - 20 juni 2013 18:33

Morsning korsning! Jag tänkte att om bloggen är tom så blir det inte kul att sitta och glo. Eller hur? Jag tänkte börja från början. När man sätter på sims måste man ha en familj att spela med. Därför måste man gå in i SES vilket betyder Skapa En Sim jag tycker är en rätt rolig grej att exprimentera med! Jag har lite tips om du vill skapa en bra familj att spela med.


Lägg ner mycket tid på egenskaperna:

Hur kommer jag kunna spela med dessa egenskaper?

Vilka egenskaper passar ihop och inte?

Blir det för lätt att spela?

Blir det för svårt att spela?


Det är aldrig kul om simmarna har det lätt för sig, skapa unika simmar och välj en egenskap som passar ihop med den livsstil du vill spela med!


Du kan skapa fler simmar i ett hushåll! Längst ner på skärmen finns en bild av din sim. Bredvid finns en tom ruta med ett plus i. Klicka där och du kan skapa en ny sim! Om du vill skapa en likadan sim som du redan skapat är det svårt att matcha allt perfekt. Tryck därför på en svart liten ruta bredvid din sims bild. Rutan är svart med tre prickar på. Då kommer det upp: Spara i korg, skapa tvilling, radera sim. Det kommer komma fler inlägg om SES sedan. Nu kommer jag förmodligen bara jobba lite mer på bloggens utseende. Ha  det gött!

SES
Av Alva - 20 juni 2013 14:47

Mors! Det här är en aldelles silverny blogg som skapades i förmiddags! Jag heter Alva och fyller 10 år i November. För ca ett halvår sedan åkte vi till stan för att handla. Då såg jag ett spel som hette sims 3 husdjur. Vi köpte spelet tillsammans med grunspelet och jag fick en otroligt rolig spelupplevelse! Nu har jag bestämt mig för att dela mina simstips till flera simsfan! Sedan kommer ni få läsa serier om mitt simspelande! Hoppas ni får en bra läsning!

Presentation


Morsning! Jag som driver den här bloggen heter Alva och jag älskar the sims 3! Läs om fusk, tips och serier som aldrig tar slut!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsare läsa om?
 Sims 3 behov
 Sims 3 husdjur
 Sims 3 fusk
 Mer om mig
 Sims 3 Nedladdningar
 Sims 3 Exchange
 Sims 3 Store
 SES (Skapa en sim)
 Köpläget
 Byggläget
 Sims 3 barn
 Jobb
 Humöreffekter
 Egenskaper
 Relationer
 Ålder
 Färdigheter

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards